Wszystko o Skuterach Wszystko o Skuterach
Dane techniczne, testy i opinie o skuterach. Jeśli nie mamy jakiegoś skutera - napisz do nas. Od razu naprawimy ten straszny błąd :)
Wszystko o Skuterach
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

TGB

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Taiwańskie, Francuskie itp.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 15:49, 20 Wrz 2007    Temat postu: TGB

TGB to tajwański producent skuterów, silników, oraz lekkich pojazdów użytkowych. TGB to skrot od pełnej nazwy: Taiwan Golden bee czyli tajwańska złota pszczoła. W Polsce znany dość dobrze ponieważ obecny na rynku. Wyróżnia się przyzwoitą jakością w stosunku do ceny przy bardzo niskich cenach. Marka ta jednakże należy do ekonomicznych a nie renomowanych i przez to nie zdobywa zbtniego uznana wśród użytkowników. Pomimo tych wad jest warta zainteresowania i wiarygodna.

P.S W niedalekiej przyszłości wrzucę zdjecia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 15:55, 20 Wrz 2007    Temat postu:



303RS to kolejny skuter z fabryki tajwańsiej TGB. Jest to model pseudo sportowy. Jego wygąd jest bardziej agresywny niż przeciętnego sutera ale technicznie jest to bardzo podobna konstrukcja do pozostałych skuterów tego producenta. Światła zamontowane w obudowie nad przednim kołem i szerokie 13 calowe opony nadają temu skuterowi atrakcyjnego wyglądu.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 50 ccm
Moc: 5,13 KM
Masa: 92 kg
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył bęben
Zbiornik: 6,8 l
Wysokość siedzenia: b.d.
Wymiary: dług-1830; szer.-660; wys.-1170 [mm]
Osiągi: b.d.
Cena: 6200


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Znavca dnia Czw 16:08, 20 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 15:56, 20 Wrz 2007    Temat postu:



Jeden z bardziej podstawowych modeli w ofercie TGB. Kształtem nawiązuje do skuterów terenowych typu Yamaha NG. Produkowany w wersjach na 12 lub 10 calowych kołach (te drugie terenowe). Prosta konstrukcja, minimalne, ale wystarczające wyposażenie i niska cena to jego najbardziej charakterystyczne cechy. Stylistycznie mało nowoczesny. Dobry pojazd na początek lub do sporadycznego używania. Zapewnia przyzwoite osiągi i jakość jak na swoją cenę zakupu.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,9 KM
Masa: 81 kg
Koła: 12-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył bęben
Zbiornik: 5,1 l paliwo b.d. olej
Wysokość siedzenia: b.d.
Wymiary: dług.-1695; szer.-650; wys.-1075 [mm]
Osiągi: b.d.
Wyposażenie: nóżka boczna
Cena: 4990


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Znavca dnia Czw 16:08, 20 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 15:57, 20 Wrz 2007    Temat postu:



AKROStec to prosty ale nowoczesny skuter. Wyposażono go w przedni hamulec tarczowy, 12-calowe koła oraz elektryczny rozrusznik. Stylistyka choć nie odbiegająca znacząco od standardów, nie jest jednak wystarczająco atrakcyjna. Pomimo tego skuter jest udany, a to za sprawą niskiej ceny. Jest to bardzo ciekawa propozycja dla osób rozpoczynających swoją przygodę i pragnących zrobić to na nowym skuterze, anie używanym, odkupywanym od kogoś.
Akrostec to dość solidny i nowoczesny choć bardzo prosty skuter w klasie ekonomicznej.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 5,13 M
Masa: 92 kg
Koła: 12-cali
Hamulce: przód-arcza 190 mm, tył-bęben
Zbiornik: 5,3 l
Wysokość siedzenia: b.d.
Wymiary: dług.-1780, szer.-640, wys.-1090 [mm]
Osiągi: b.d.
Wyposażenie: b.d.
Cena: 5400


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Znavca dnia Czw 16:07, 20 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 15:57, 20 Wrz 2007    Temat postu:



Mały, duży skuter. TGB F409 to model przypominający w pewnym sensie Elyseo. Wyposażono go w osłonę na kształt małej szybki i kierownice która nie obraca się z tablicą rozdzielczą. Choć jest to tylko namiastka szyby i nie wystaje nawet powyżej kierownicę, to efekt optyczny osiągnięto i wydaje się jakby miał to być skuter elegancki i dorosły pomimo małego silnika. Z pewnością nie można mu odmówić atrakcyjności wyglądu szczególnie jak na niską cenę. Efekt wizualny potęgują również ciekawie zaprojektowane felgi aluminiowe.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy dwusuwowy chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 5,13 KM
Masa: b.d.
Koła: 12-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 6,8l
Wysokość siedzenia: b.d.
Wymiary: b.d.
Osiągi: b.d.
Wyposażenie: b.d.
Cena: 6400


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Znavca dnia Czw 16:06, 20 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 16:00, 20 Wrz 2007    Temat postu:



Royal Cruise to największy dostępny w Polsce model TGB. Cena poniżej 10 tysięcy zł i atrakcyjna stylistyka działają bardzo zachęcająco. Silnik o pojemności 150 ccm jest dość duży ale nie wyżyłowany dostarczając mocy troche poniżej przeciętnych 125-tek. Stylistycznie silnie nawiązuje do mniejszego F409 i charakteryzuje się zmienioną przednią obudową.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność: 151 ccm
Moc: 10,1 KM
Masa: b.d.
Koła: 13-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 10,7 l
Wysokość siedzenia: b.d.
Wymiary: b.d.
Osiągi: b.d.
Wyposażenie: b.d.
Cena: 9990


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Znavca dnia Czw 16:04, 20 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 16:01, 20 Wrz 2007    Temat postu:



Sportowy skuter o bardzo atrakcyjnym wyglądzie. Zaprezentowany w 2005 roku F507 to bardzo atrakcyjny jednoślad o charakterystyce sportowca. Ostre kształty nadwozia i dynamiczna linia nawiązują do najlepszych konstrukcji topowych producentów, jak Speedfight, Aerox czy F15. 13 calowe koła potwierdzają jeszcze mocniej sportowe przeznaczenie skutera. F507 to kolejny dowód na to że konstrukcje z Tajlandii, Tajwanu czy Chin zdominują wkrótce klasę skuterów 50 ccm na światowych rynkach.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,58 KM
Koła: 13-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 6,8 l
Cena: 7500,- zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Znavca dnia Czw 16:04, 20 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 16:02, 20 Wrz 2007    Temat postu:



Z wyglądu Vivo przypomina typowo miejski skuter. Tylko 660mm szerokości czynią z niego idealny skuter do przeciskania się przez miejskie korki. Nieduża waga (92kg) sprawiają, że nawet początkujący kierowca łatwo poradzi sobie z opanowaniem jazdy skuterem Vivo.
Konstrukcja silnika i osiągi także odpowiadają typowo miejskiemu stylowi jazdy.
Dwusuwowy silnik o pojemności 90ccm, chłodzony powietrzem zapewnia 6,2kW mocy, co w zupełności wystarcza do zwykłej codziennej jazdy. 12 calowe koła zapewniają dostateczny komfort i bezpieczeństwo jazdy miejskimi drogami. Dość duży zbiornik paliwa (6,8 litra) nie zmusza kierującego do zbyt częstego odwiedzania stacji benzynowej, a wręcz zachęca do podmiejskich weekendowych wypadów. Układ hamulcowy oparto na standardowym zestawieniu mocnego przedniego hamulca tarczowego (190mm) z tylnim hamulcem bębnowym.

Dane techniczne:
Silnik: 2T, chłodzony powietrzem
Pojemność: 90ccm
Moc: 6,2 kW
Masa: 92kg
Koła: 12cali
Hamulce: przód- tarcza (190mm), tył - bęben
Zbiornik: 6,8l
Wymiary: 1830mm x 660mm x 1170mm
Cena: nieznana


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Śro 10:03, 26 Wrz 2007    Temat postu:


Dane techniczne:
Typ silnika: 2-suw
Chłodzenie: powietrze
Pojemność silnika [cm3]: 49,3
Moc maksymalna: 4,9KM / 6500
Wymiary (dł./szer./wys.) [mm]: 1780 / 650 / 1137
Masa "na sucho" [kg]: 81
Liczba miejsc: 2
Dostępne kolory: czerwony, niebieski, czarny
Hamulec: przód: 1 tarcza
Hamulec: tył: 1 bęben
Cena [zł]: 4800


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Taiwańskie, Francuskie itp. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin